Pogosta vprašanja





Vprašanja, ki največkrat zanimajo naše stranke:

Ali je vaš računovodski servis sposoben voditi poslovne knjige mojega podjetja in ali je sposoben rešiti moj problem?
Jamčimo vam za profesionalno in strokovno opravljene storitve s področja računovodstva, davkov, financ, delovnih razmerij, svetovanja in organizacija dela. Zaupanje pridobivamo s strokovnim in kakovostnim delom, prilagodljivostjo, sodelovanjem s strankami in hitro odzivnostjo na spremembe. Podjetjem nudimo različne oblike sodelovanja, odvisno od vaših potreb in pričakovanj.

Ali je vaš računovodski servis vreden zaupanja?
Računovodstvo jemljemo kot podporni steber pri podjetniškemu odločanju, ki mora biti usmerjeno v prihodnost, saj lahko le tako izkoristite potencial vaših podatkov. Istočasno imamo vrline, kot so strokovnost, natančnost, zanesljivost, kakovost.

Kako sledite zakonodaji in spremembam v računovodstvu v Sloveniji?
Za sledenje novostim spremljamo izdaje Uradnega lista, sicer pa so naši stalni pripomočki zbirka davčnih ter računovodskih predpisov. Koristne informacije pa si pridobimo tudi s preučevanjem strokovnih revij in vestnikov, redno pa se udeležujemo tudi zanimivih seminarjev na to tematiko.

Kaj pomeni e-računovodstvo s programom miniMAX?
To je spletna rešitev računovodstva za sodobnega podjetnika, ki potrebuje dostop do ažurnih podatkov od koderkoli. Program je dostopen iz vsake lokacije, potreben je samo dostop do interneta. Tako imate dostop do ažurnih podatkov, ki so zaščiteni z visoko stopnjo varnosti in vedno na dosegu roke.

Kaj vse mi omogoča ta e-program?
Spletna aplikacija vam omogoča, da v njej izdajate račune, to pomeni, nič več ročnega pisanja računov v Wordu in Excelu, nobenih stroškov v zvezi z vzdrževanjem programov za trgovsko knjigo, za materialno knjigovodstvo, potne naloge… Poleg tega vam omogoča pregled odprtih in vseh postavk v saldakontih, vidite rezultat poslovanja…

Kako zahteven je program za uporabnika in kdo mi nudi pomoč pri uvajanju?
Program je zelo prijazen do uporabnika, pomoč z naše strani pa je vedno pri roki.

Ali plačam kaj manj za vaše storitve, če sam vnašam določene podatke?
Če se odločite, da boste v program večinoma dokumentacije vnašali sami, sigurno plačate manj za računovodske storitve. Saj v tem primeru, računovodja samo pregleda knjiženo dokumentacijo in odpravi morebitne nepravilnosti, ter dopolni zahtevnejše poslovne dogodke.

Kako lahko sodelujeva, če sem od vas oddaljeni več kot 100 km, je to lahko problem?
Ne, v tem primeru nam enkrat mesečno ali po dogovoru dokumentacijo enostavno pošljete s priporočeno pošiljko na naš naslov. Vse podatke imate tako ali tako na pregled preko spletne aplikacije. Dosegljivi pa smo tudi preko telefona in elektronske pošte. Dandanes, ko je svet vse večje tehnologije in pomanjkanja časa, se večina podjetnikov odloča prav za tak način sodelovanja.

Kako pa je z ceno računovodskih storitev?
Naše vodilo so prijazne cene do uporabnika ter visoka kakovost storitve. Ceno za vodenja računovodstva določimo na začetku. Za natančno ceno nam prosim pošljite povpraševanje, izdelali vam bomo ponudbo, ki za vas ni zavezujoča. Med letom se cene ne spreminjajo, razen če pride do občutno večje spremembe v vašem poslovanju, poračunov za nazaj pa ne delamo.

Ali na mesto mene, uredite zadeve tudi na davčni upravi?
Vse zadeve na davčni upravi uredimo na mesto vas, v kolikor pa je na davčni upravi nujna vaša prisotnost, pa vas na vašo željo tudi spremljamo.

Kako pa je s svetovanjem?
V ceno računovodskih storitev imate zajeto tudi svetovanje. V kolikor gre za specifično zadevo in natančnega odgovora ne poznamo, zadevo raziščemo, če je treba vključimo tudi zunanje svetovalce in vam odgovor sporočimo v najkrajšem možnem času.

In ko nas obišče davčni inšpektor?
Stranki nudimo popolno podporo pri davčnih-inšpekcijskih pregledih. Pri takem pregledu smo prisotni pri celotnem pregledu.

Kontaktni podatki







RAČUNOVODSKI SERVIS TAŠA
NATAŠA VRŠIČ S.P.
KOCJAN 17
9244 SV. Jurij ob Ščavnici

PE: Miklavška cesta 051 B,
2311 Hoče,
Slovenija, EU

Uradne ure: od 8.00 do 15.00 ure

T: 02 42 00 711
F: 02 42 00 712
M: 041 553 464

e-mail: natasa.vrsic-sp@siol.net